2011-03-07

Lillasyster

Hej hej
Nu har jag precis kommit hem från att ha hemmtat min lillasyster.
Det blir ju inte ofta man gör det för att mamma hämmrar ju henne jämt.

Hoppas eran dag har varit bra, det har min varit iallafall.
Med varje dag är det något speciet.
Tycker jag iallafall.
hehe.=)

Hur f*n kan en ända person skada så mkt inom mig.
Det är en i min pararell klass som heter Alexandra.
Hon är på mig varje dag och säger elaka saker.
Fattar henne inte att hon inte fattar att hon sårar.

Tur att jag har min familj som jämt ställer upp för mig, och som stöttar mig ivått och tort.
Nu menar jag intebara familjen som bor i mitt hus, jag menar ju oxå typ: min morbror/farbror, Moster/faster, mormor farmor morfar och så farafar förstås.
Även att han är däruppe i himmlen är han med oss här nere jämt .
Jag älskar er alla .

Kram Lolla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar